2024-04-26 PÁ | Důchody by mohly vzrůst od 01/25 v průměru o 433 Kč.

793. den⚡🇷🇺⚡⚔️ 🇺🇦✌️💙💛 III. rok

Už jste také dostali dopis z finančáku o vyšší dani z nemovitosti? Je to jeden z mnoha konkrétních dopadů toho, co na sílu prosadil vládní pětislepenec. Bohužel na to doplácíme všichni. Ve sněmovně jsme se tomu bránili, argumentovali, ale s arogancí moci to 109 poslanců přehlíželo. Tak hlavně, že se podle vládní vrchnosti máme všichni zase lépe. |tvnova|

Důchody by mohly vzrůst od 01/25 v průměru o 433 Kč. Na 21.057 Kč ze současných 20.624 Kč by se mohla od 01/25 zvýšit průměrná penze v ČR. Nárůst o 433 Kč měsíčně by byl o 75 Kč větší, než kolik činil v 01/24. Vyplývá to z předběžných dat o vývoji životních nákladů důchodců (+2,1%). |Novinky|

⚖️🤨 Advokátka znásilněných dívek popisuje, jak je FERI 🤮🤦‍♂️ u soudu zastrašoval. Důsledkem i záměrem jeho chování bylo snižování důstojnosti žen, vytvářel zastrašující, nepřátelské a ponižující prostředí. Šlo tak o nerovný přístup k ženám. Odsouzený přistupuje k ženám jako k nástrojům sloužícím k jeho vlastnímu uspokojení, považuje je za jemu podřadné. Choval se k nim jako k věcem, jeho jednání mělo až sériový spotřební charakter, s absentující reflexí.
⚖️🤨 Někdy se o tom dá úspěšně pochybovat. Mám pár soudů za sebou a mohu říct, že moje zkušenost je významně lepší se soudkyněmi než se soudci. A kupodivu i v advokacii jsem více cenil práci žen než mužů. Ti byli kolikrát až trapní, kdy jsem jim při rozkladech sám (bez právního vzdělání) musel argumentovat paragrafy, které buď vůbec neznali, nebo je vykládali úplně špatně. Myslím, že ve #spravedlnost.i tato #gubernie pořád kulhá nejméně na dvě nohy.
České zdravotnictví má kromě jiného dvě ohromné přednosti – špičkovou kvalitu lékařů a lékařek a systém zdravotního pojištění fungující na principu solidarity. Aby systém mohl být nadále solidární, musíme provést klíčové reformy a zefektivnit jeho fungování. První sadu změn, které jsem nastartoval. Týkají se úhradové vyhlášky, posilujeme prevenci, reformujeme lékový trh a předložím novely velkých zdravotnických zákonů. Také jsem s kolegy ze @ZdravkoOnline rozhýbal elektronizaci. To je recept na to, jak uzdravit zdravotnictví a udržet ho funkční a solidární. Další kroky představím v následujícím týdnu!
Paní předsedkyně @TOP09cz, @market_a, obracím se na Vás se žádostí, snad i prosbou, o vysvětlení co znamená správně komunikovat s veřejností. Paní Langšádlová @H_Langsadlova to dle Vás neuměla. Mám na Vás prostý dotaz: Vy, paní Markéto, umíte komunikovat? Dosud jsem si totiž nevšiml, že byste dokázala odpovědět na dotazy na této síti pokládané Vám „politicky bezejmenými“ tazateli. Zejména nepříjemné dotazy, třeba na odvolání prokurátora Stříže, míjíte s důsledností Vám vlastní. Nechci Vás trollit, ale nemohu si odpustit Vám takto sdělit, že Vaše vysvětlení dobrovolné rezignace paní Langšádlové mi přijde jako poněkud smutná ukázka Vaší bezradnosti za kterou se, dle mého pocitu, skrývá něco, co neumíte vykomunikovat. Rád bych se mýlil. Děkuji Vám za pochopení a případnou reakci. Váš volič, který bude velmi pravděpodobně bývalý. P.S.: Vyberu si některou jinou stranu ze současné vládní koalice – kterou byste mi doporučila? #kvotázky
Přiznám se, že jsem si nechal den odstupu od včera sledovaného absurdního divadla s odvoláváním „pracovité, všemi kladně hodnocené ministryně“ (sic!), abych nebyl až příliš jízlivý. Paní Markéta, jakkoli ji respektuji, byla až zoufale nevěrohodná, což mě na TK o odvolávání kvůli komunikaci přišlo poněkud hloupé (eufemisticky řečeno). Je více než rok do parlamentních voleb – kdy jindy si říci své názory, jakkoli nepříjemné, aby výsledek těch voleb nebyl nikoli nepříjemný, ale tragický?

P.S.: Jsou politici a političky, u jejichž projevů je mi pravidelně trapně i za ně. Naštěstí to jsou lokajové sekt, které nevolím. Včera mi bylo trapně za paní Markétu, poprvé a doufám, chtěl bych věřit, že i naposledy. Jak toho „naposledy“ bude dosaženo má ve své moci paní @market_a. Držím jí palce, aby to nebylo způsobeno opuštěním veřejného prostoru a PSP ČR.
Vaše hodnocení se naprosto rozchází s názorem akademické obce a především vysoce postavených osobností vědy, kteří s ní nejen v posledních dvou letech spolupracovali rameno na rameno. Btw, taky považuji HL za arogantní velmi omezenou paní, která se v takové funkci na vládě nikdy neměla objevit. Zablokovala mě za zcela neškodný a slušný příspěvek před mnoha lety.
#STAN je stranou lhářů dlouhodobě. Nakonec jeden z nich stojí v jejím čele. Tady máme dalšího arogantního denunciátora. Martin Dvořák, ministr pro evropské záležitosti (STAN) se v migračním paktu plete a vyjadřuje se zavádějícím způsobem. Hovoří o výjimce pro ČR, která ovšem v nařízeních není. Povinnou solidaritu v paktu nevidí, přitom se v nařízení mluví o povinném spravedlivém podílu. Rozebrali jsme 5 jeho výroků. |novinky|

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology and UFO Phenomenon.

Zasláno do Komentáře
Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Duben 2024
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Archiv

Got anything to say? Don’t hesitate. But my reaction is not legally enforceable.
GEE2ER at HOTMAIL dot COM

  • 153 708 hits @ this blog
Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni™ on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Připojte se k 122 dalším odběratelům