Alexandra Alvarova: Malý příruční slovník populismu pro 2021

  1. 🍷Pojmenovávám věci pravými jmény = říkám to, co chcete slyšet a vydávám to za stav světa
  2. 🍷Nejsem politicky korektní = být hovado mne vzrušuje
  3. 🍷Selský rozum mi napovídá = vím o tom hovno, ale vy taky a tak se to bude líbit
  4. 🍷Tradiční rodina upadá na významu = mám strach, že jsem gay
  5. 🍷Cizinci musí respektovat naši kulturu = jen ti, co nemají prachy, těm druhým prodáme i vlastní babičku
  6. 🍷EU je neomarxistický konstrukt = vůbec tomu nerozumím, nechápu to a jsem línej si to nastudovat
  7. 🍷Nikdo nám nebude diktovat= kromě Moskvy a Pekingu, z těch mám naděláno v gatích
  8. 🍷Tradiční hodnoty = všechno, co je vám příjemný
  9. 🍷Lidová moudrost praví = v notičkách mám napsáno
  10. 🍷Jsem připraven bojovat za tuto zemi = do posledního z vás, mně vynechte
  11. 🍻Vlastenectví = neschopnost naučit se cizí jazyk
  12. 🍷Židovsko-křesťanské hodnoty = Židů se bojím a do kostela netrefím, prostě tu jen nechci Araby
  13. 🍷Tato země je naše = zadlužím jí Číně
  14. 🍷Moudrý lid – ti debilové, co je tahám za fusekli
  15. 🍷Bohatství naší země = to, co jsme nestihli rozkrást, zadlužit nebo střelit
  16. 🍷Rouška je náhubek = když chcete zařvat vzteky a já mám v notičkách napsáno, že vás musí marodit co nejvíc
  17. 🍷Diktát Bruselu = ministr zas nerozuměl, o čem se hlasuje. Je na jazyky blbej.
  18. 🍸Pan prezident mne pozval = Kellner a Nejedlý jsou nasraný
  19. 🍷Partnerské vztahy na Východě = posledně jsem dostal nakládačku
  20. 🍷Best in Covid – Bank of China chce tuhle zemi nechat zbankrotovat, tak jsem vymyslel slogan. Máro kdě stě?

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology and UFO Phenomenon.

Tagged with: ,
Zasláno do Alvarova Alexandra, Ásie, Bankovnictví, Boj Zápas, Citáty, EU - Evropská unie, Evropa, Finance, Hospodářství, LGBTQIA+, MKu - Ministerstvo kultury, MV - Ministerstvo vnitra, Politika, Rodina, Rusko, Společnost, Státy, Vláda, Vocabulary, Vztahy, Zadluženost, Zahraniční záležitosti, Zdraví, Čína, Česká republika CZE, Člověk
Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Prosinec 2020
Po Út St Čt So Ne
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Nejnovější příspěvky
Archiv

Got anything to say? Don’t hesitate. But my reaction is not legally enforceable.
GEE2ER at HOTMAIL dot COM

  • 153 801 hits @ this blog
Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni™ on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Připojte se k 124 dalším odběratelům