Něco z fotbalové soboty očima lopaty života

Aleš Lewicki | Můj osobní soukromý tip – Wagner a Ďuriš se nesmáli dostatečně nahlas a dlouho fórům, kdy Horváth stahuje trenky spoluhráčům v jídelně, nebo leze po čtyřech a předvádí psa, tak zašel za Adolfem, že takové suchary v Plzni nechce a hodí nějaký čenž s Boleslaví – Uhrina bych z toho určitě nepodezříval, tomu nedovolili ani zveřejnit nominaci na zápas, když by s ní vepřík nesouhlasil… [idnes]

Arsenal dal mezi 33.‘ – 36.‘ tři banány na území třetí Aston Villy a je už čtvrtý. Jistě, právě proto, že Rosa se odlepil od lavičky až 12′ před koncem . Za to Pool, to só dárečci. HSV doma dokázal eliminovat Bayern a 0-0 je jako vítězství. Snad to konečně bude i start tabulkového vzestupu v blízké budoucnosti.

Při procházení výsledků jsem se slušně doběhl s Realem. Koukám jak vrána, že RMA prohrál v Coruni 2-0 a slavím. Za pár desítek sekund jsem konečně pochopil, že na konci to je sněhulák a RMA vyhrál venku 2-8. Veselá příhoda z natáčení a nebo stáří je sviňa?

Samozřejmě jsem v sobotním podvečeru nemohl chybět na ZBR-LIB | 1-0 |. 20′ před mačem začalo lít jak z velké konve a vydrželo to dýl než 1/2 h. Takže jsem vyzkoušel nejen svůj značkový apparel, ale i novou dlouhou žlutou pláštěnku. Dobře jsem koupil. Hra na terén docela slušná a Sparťan Sýkora je darem. Pokud ho na Letné nez:::urví, z toho kluka něco bude. Když už nic, tak aspoň drahý zboží.

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do Articles, Diary, Events, Football, Sport, Zbrojovka Brno

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Září 2014
Po Út St Čt So Ne
« srp   říj »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 143,778 hits @ this blog
