Merenda s míčem kopaným

Nakonec se zjistí, že Neymarovi nic není a bude hrát. Obecně k MS musím říct, že jsem viděl skoro všecko. Byl jsem hodně zvědavý na FRA a BEL, standardně "jako fandím" BRA. Popravdě, všichni só mi ukradení. Současná BRA na mě působí tak nesympaticky, že mě ani nebaví. Všichni hráči só vlastně stejní. Je úplně jedno, jestli jde o FRA a nebo o CHILE. FRA měla vždy zvládnutou techniku jak staticky, tak v plném běhu. Nejen včera se tam ale ta kohoutí parta motala jak nudle v bandě. Černoušek "na hrotu" tam byl jen namalovanej a dal bych mu s klidem měsíc na Ďábelských ostrovech v okovech. Simulují téměř všichni. A když nesimulují, tak se pořád něčemu okatě diví, dohadují se s černýma sviněma a nebo rovnou strkají a škrtí protihráče. Navíc se každou chvíli navzájem ošahávají jak teplí bratři v triku. Rozhodčí só za úplný kašpary a verdikty rozdávají způsobem, aby naštvali všechny vlajky "tak nějak stejně". Pravidla – nepravidla. Prý sportovní high society. Se svým neustálým poklekáváním a pohledy k nebesům spíš funny bunnies.

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do Articles, Diary, Football, Sport

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Červenec 2014
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,669 hits @ this blog
