CZE – AUT 1-2 | Jak si šli kapříci zaplavat na Hanou

Moc se mi líbilo, jak před zápasem všichni odborníci žvanili o nutnosti výhry, ale současně o tom, že o výsledek nejde. Jde o kvalitu hry. Vyzkoušet si to. A hned zase, že repre už potřebuje vyhrát. Nakonec se podle mě jako obvykle nepodařilo ani jedno. Hra v první půli byla úplná trága, ale protože jsme vyrovnali nádhernou akcí s ještě krásnějším banánem, nadšení teklo jako řeka. Pak prohrajeme, hra ani v druhé půlce nikde, jen vlastně náhoda něco umožnila a všichni řičí u mikrofonů o tom, jak to bylo pěkné. Blbec Daněk dokonce prohlásí: "Pro mě to byla remíza." Kozohorskýho nepočítám, protože dement, který řekne před úvodním hvizdem, že v týmu jsou hlavně Sparťani a S-L-Á-V-I-S-T-I, mně nestojí ani za slinu. Takže kluci só zas všici hodně spokojení. Možná jim hradní houba dá i nějaké to vyznamenání za budování vlasti. A tak hurá do kvalifikace. Tam se zas budou ti stejní svorně divit, že fotbal je rychlá hra s kombinací, střelbou z dálky a dokonce že gólmani chytají i centry před pětkou.

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do Articles, Austria, CZE, Diary, Europe, Football, Notice, Sport

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Červen 2014
Po Út St Čt So Ne
« kvě   čvc »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 144,473 hits @ this blog
