Bonus program – Dáreček od české spořitelničky

Dobrý den,

chtěl bych vám gratulovat, jak dobře znáte svoje zákazníky. Jsem opravdu asi poněkud pomalejší a tak mi téměř celých deset minut trvalo pochopit, kam nejlépe umístit dnes v rámci Bonus programu doručené rádio Roadstar. Do popelnice.

Ani jeden z ovladačů neznal přesně svoji práci a nebylo možné naladit ani jednu stanici, kterou by byl přístroj schopen delší dobu udržet. Můj vedle stojící patnáctiletý rádio/CD/magnetofon Panasonic to zvládal u desítek stanic bez sebemenšího zaváhání. Pokud se už z toho vašeho zázraku techniky linul nějaký zvuk, pohnutí otočným ovladačem hlasitosti o zlomek úhlové sekundy, zvyšovalo/snižovalo intenzitu hluku po exponenciální křivce, takže ji nebylo možné upravit na přijatelnou hodnotu. O kvalitě reproduktoru nemá cenu debatovat.

Reklamací a zasíláním předmětu zpět se nehodlám zdržovat, ale snad vás zaujme alespoň tato emailová informace.

Všem v ČS přeji podobně příjemný den. Pozdravuji i soudruhy v Rakousku.


Petr

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Tagged with:
Zasláno do Complaints, Diary

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Březen 2013
Po Út St Čt So Ne
« úno   dub »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 144,473 hits @ this blog
