I podruhé říkám vaší suplice: Ani náhodou!

I kdybyste mi psal každý den. Já se letošní zprofanované volby účastnit nebudu. V tomto případě totiž pro mě neexistuje menší zlo. Rozhodování bylo jen mezi tím, jestli se zaprasím a nebo ne. Nezaprasím.
Navíc ani nebudu pak držet hubu z důvodu, že jsem nevolil, jak nabádají kandidátními týmy organizovaní našeptávači v hlavních mediálních proudnicích. Budu dál veřejně rýt do zvoleného prasáckého bolševika a nebo nějakého jiného, omylem povýšeného kolaboranta. Nikdo jiný tam sedět totiž nebude. Mohu vám zaručit jediné. Nebude tam sedět díky mně.

P.S.
Mimochodem, ten text je strašný. Spousta manipulujících vyjádření o vaší činnosti ve státní službě. Konkrétní protiargumenty nemám potřebu opakovat. Jste definitivně škrtnutý.

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Tagged with:
Zasláno do Diary, Elections, Notice, Politics, President, Quotes

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Leden 2013
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,671 hits @ this blog
