Pastýř stříhanou ovečkou

Když jsem studoval v semináři, dočetl jsem se o hnutí francouzských katolických kněží, kteří chtěli chodit do práce. Ti kněží v týdnu normálně pracovali jako všichni ostatní – byli to instalatéři, elektrikáři, učitelé, dělali jakoukoliv užitečnou práci. A o víkendu sloužili mše. Rozhodli se být součástí světa, ne jenom pracovat v kostele.

V letech, kdy jsem byl pastorem, jsem v týdnu obvykle pracoval na plný úvazek jako ostatní. V pondělí v 7:30 jsem musel být v práci. Rozhodl jsem se jednoznačně. Člověk se buď může soutředit na to, aby byl ve světě, a nebo může většinu času trávit v kostele. Buď může svět oslovovat nebo se může zabývat kostelními záležitostmi.

Robert Fulghum [1]: Možná, možná ne – Nápady z vnitřního světa @ ksm

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do Quotes, Robert Fulghum

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Listopad 2012
Po Út St Čt So Ne
« říj   pro »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 144,490 hits @ this blog
