Na tydlety pravdymluvky prý čučela celá bolševická gubernie

Co jim budu povídat o tom, že už jsi posledních deset let nebyl ani novinář, natož dobrej? Že jsi nic nenatočil ani nenapsal, takže Tvé výlevy, jak spíš s pistolí pod polštářem, připadaly kolegům z branže k smíchu? Jak jsi reportáže, k nimž jsi namlouval úvodní studio, neviděl ani před vysíláním a často ani po něm, takže Tě divácké reakce občas vyváděly z míry? Drželi jsme basu, abychom nepoškodili ani pořad, ani Tebe.

Josef Klíma: Radku, že chceš tepat chobotnici, nikdo neuvěří @ lid

A zvesela pokračujeme s těmito velikány i dnes 05.11.2012:

Šokovala mě hloubka zášti bývalého kamaráda. Zapomněl uvést jednu velkou drobnost: těch deset let jsem byl šéfredaktorem publicistiky a měl jsem na starost deset pořadů s týmem 60 lidí, mezi něž jsem musel svoji pozornost dělit. Když jsem se přesně před deseti lety stával šéfredaktorem, na poradě pořadu Na vlastní oči jsme říkali, že to znamená, že Radek John nebude moct točit, nicméně bude pořad bránit, i když bude mít úplně jinou práci. Opravdu nevím, jak bych mohl dělat to, co Pepík Klíma, jehož úvazek byl dvě reportáže měsíčně. Že takovou věc vynechal, mně přijde mimořádně podlé.

Radek John: Klímův text je mimořádně podlý a ranil mě @ lid

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Tagged with:
Zasláno do Journalists, Lidovky.cz, Media, Quotes, Television, TV_Nova, VV

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Listopad 2012
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,669 hits @ this blog
