Jan Hnízdil: Česko 2020. Antilidé, měl jsem vás rád. Spěte!

Už osmý rok trávím v cele na Borech. V hlavě se mi pořád honí události roku 2012.

Když tehdy na podzim unikly na veřejnost tajné nahrávky rozhovorů mezi prezidentem Klausem, Martinem Romanem a Petrem Kellnerem, došla lidem trpělivost. Holešovská výzva, ProAlt a odbory vyzvaly ke generální stávce. Ulice zaplavily miliony lidí volajících po právním státě, potrestání tunelářů a zastavení reforem.

Přesně na to vládnoucí režim čekal. Rozbuškou se stalo rozbití výlohy luxusního hodinářství na Václavském náměstí (dnes náměstí Neviditelné ruky trhu). Proti Bátorovým gardám neměli bezbranní občané šanci.

Následovaly dny represí. Zatýkání antilidí probíhalo podle Hradem schváleného „Bartošova“ seznamu.

Dva muži z ABL mne vyvlekli přímo z ordinace. Obvinění: pokus o vlastizradu, pokus o zbavení svéprávnosti prezidenta republiky. Výslechy vedl vězeňský psycholog Dobeš.

Nejvyšší trest, navrhovaný prokurátorem Rampulou, soudce Kindl bez váhání potvrdil.

Žádost o milost, zaslaná prezidentu republiky, byla zamítnuta. Dny čekání na výkon rozsudku se vlečou. Naštěstí mám slušného bachaře. Dnes mi dokonce přinesl Prolidové noviny. Už osm let jsou jediné povolené. Vznikly spojením Blesku, AHA [1] a lidovek. Šéfredaktorem je Pavel Šafr. Hladový po informacích hltám každé slovo.

MUDr. Jan Hnízdil: Česko 2020. Antilidé, měl jsem vás rád. Spěte! @ blg

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do Jan Hnízdil, Quotes

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Září 2012
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,669 hits @ this blog
