René Wagner: Trénování poškodilo mé renomé

Je to nádherná země (pozn. v Rakousku [1]), samé hory, jezera, mám to tam rád. I lidi mají odlišnou kulturu. Když dodržujete pravidla, vezmou vás mezi sebe a dolehne na vás jejich pohoda.

Zvykl si tam na klidnější život než v České republice [1]. V neděli tam bývá skoro všechno zavřené, snad kromě restaurací. Rodiny tráví čas spolu, jdou do přírody nebo na společné obědy. Rakušané umí vydělat peníze, ale zároveň si je taky užít. U nás je to samý podvod a tunel, každý se pořád za něčím honí.

Dennodenně vám dávají najevo, že jste cizinec a zabíráte práci místním. Na každém tréninku jsem se sobě i jim snažil dokazovat, že jsem lepší.

Štve mě to při každém Euru. V Anglii (pozn. ME 1996) jsem se třeba mohl stát vicemistrem Evropy, zklamání přetrvává velké. Zvlášť když se člověk dozví, že důvodem byl prodej hráče, který jel místo mě.

Určitě to (pozn. pozice trenéra A mužstva 1. FC Brno) poškodilo mé renomé. Udělal jsem chyby, jež vyplynuly z nezkušenosti s dospělým fotbalem. Při skladbě týmu hrál roli nedostatek prostředků a podle mě nebyla dobrá volba Richarda Dostálka [1] na post sportovního ředitele. Neměl žádné zkušenosti, což se projevilo na všem. Jedna z mých chyb byl výběr asistenta (pozn. Marka Zúbka [1]), s ním jsem šlápl vedle.

René Wagner [1]: Trénování poškodilo mé renomé @ bdn

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Tagged with:
Zasláno do Brno, CZE, Football, Quotes, Zbrojovka Brno

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Červen 2012
M T W T F S S
« May   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,674 hits @ this blog
