Jiří Štajner: Jsem strašně nasraný! Strašidelně!

Nechápu, jak může jet někdo jiný místo mě. Ale je mi jasné, že manažer Chovanec má velký vliv a zatímco jiným je šestadvacet, mně je šestatřicet. Strašně naštvaných bude ještě spousta dalších kluků, kteří odehráli celou kvalifikaci, hráli solidně a v konečném výběru nejsou.

Holt se na výběru podílejí i manažeři.

Myslím, že jsem pro nominaci na mistrovství Evropy nemohl udělat více. Dal jsem patnáct gólů, na osmnáct jsem nahrál. Nejlepší záložník české ligy není v reprezentaci… Pardon, ale kde to jsme.
….
Moc mě naštval způsob, jakým probíhal konec naší nejvyšší soutěže. Kdo potřeboval, vyhrával. A teď další rána s nominací…

Jiří Štajner [1], žáložník mistrovského FC Slovan Liberec: Jsem strašně nasraný! Strašidelně! @ spo

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do Football, Quotes

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,628 hits @ this blog
