Trhliny a trhlíci

Někoho okrádali a vznikl záznam podoby zloděje. Okradený se snažil aktivně pátrat a záznam také veřejně použil jako informaci. Z toho, co jsem četl, nevyplýval celý postup a ani jsem neviděl předmětnou veřejnou prezentaci. Nebudu to hledat a celé hodiny studovat s otevřenými dokumenty platných zákonů a prováděcích předpisů. Pokutu 5.000 korun plus poplatky pro okradeného od úřadu, co má údajně – dle mého občanského pohledu to totiž dělá značně podivně – chránit osobní údaje, přesto považuji za facku na vlastní tváři. Pokutovaný se obrátí na soud. Pokud soud tu pokutu zruší, co se stane pokutujícímu úřednictvu? Nic? Letí mi další facka.

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do 100words, Articles

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,674 hits @ this blog
