Džon

  • Jsem šokován, opakuje se Sarajevo 2. Odpadlíci využili mé cesty do Varšavy, o které dlouho věděli, a za mými zády vyhlásili platformu funkcí a postů. Nápadně mi to připomíná zkušenost, kterou získala KDU-ČSL, když ji opustili funkcionáři a založili si novou platformu – TOP 09.
  • Situace se opakuje. U některých očividně zvítězily ambice a posty. Z lidského hlediska mě mrzí dvojnásob, neb jsem mnohé z odejitých považoval za své velmi blízké spolupracovníky a přátele.
  • Karolína neřekla slovo, a pak najednou vypálila zcela neočekávaně tohle. To je pro mne samozřejmě šokující.
  • Politika je ta nejhnusnější disciplína ze všech disciplín v lidské společnosti a člověk se s tím musí smířit.
  • Přesto se odpadlíci nemusí obávat, že by po nich strana žádala proplacení sedmimilionových směnek, které novopečení poslanci před dvěma lety podepsali jako pojistku proti přeběhlictví. Jednalo se jen o demonstraci odhodlání.
  • Když někdo říká, že nás nechce v koalici, my říkáme výborně, nemáme s tím problém.
  • Nemáme žádný problém s přechodem do konstruktivní opozice. Podporujeme koaliční smlouvu.
  • Nechceme umožnit vládu sociální demokracie spolu s komunisty. Budeme tedy podporovat jakékoli konstruktivní řešení.
  • Předčasné volby znamenají vládu ČSSD s KSČM. Jde o to, aby nedošlo k destabilizaci ČR.
  • Je potřeba udělat všechno pro to, aby vláda pokračovala, protože jinak budeme mít ostudu v celé Evropě.
  • Nebudou hádky. Nikoho nebavilo hádat se s koaličními partnery. Ty vztahy byly tak mrazivé, že nikoho nebavilo sedět u jednoho stolu.
  • Vzhledem k tomu, že odpadlíci říkají, že budou prosazovat program VV a pro nás je to priorita, tak my v tom nevidíme žádný problém. Navíc ti tzv. odpadlíci byli naši důvěrní přátelé. Dobře se známe a budeme jim velmi držet palce a podporovat v tom, aby prosazovali program VV. Samozřejmě jsem naprosto šokován stylem, jakým odchod byl proveden, ale náš program je důležitější než lidská zklamání.
  • Máme tady nyní dvě frakce, které obě chtějí prosazovat program Věcí veřejných a považují ho za rozumný. To hodnotím pozitivně.
  • Odmítám škatulkování na dobré a špatné. Obojí říkají, že budou prosazovat program VV, tak my říkáme výborně, to je bezvadné.
  • Pan Moroz byl a je můj poradce, ale neovlivňuje VV [*]. Mě ovlivňuje asi jako paní Nagyová ovlivňuje premiéra. Neslyšel jsem nikdy žádnou konkrétní výhradu k panu Morozovi. Vždy jen démonizaci.

[*]  Někdejší klíčový politik Věcí veřejných Vít Bárta své spolustraníky před odchodem z VV varoval, že se strana rozpadne, pokud si neujasní své směřování. Radil jim také, že nemají šanci bez vlivných poradců stranyJana Kubáčka a Michala Moroze [1, 2, 3, 4, 5]. @ ctk

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Tagged with:
Zasláno do Articles, Politics, Quotes, VV

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Duben 2012
Po Út St Čt So Ne
« bře   kvě »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 144,320 hits @ this blog
