20′ a 3 řádky

Místní média zaplavily informace o víkendové každoroční filmové merendě. Zažil jsem několik povedených ročníků. Prsty jedné ruky bohatě postačí. V sobotu jsem viděl necelých dvacet minut. Víc bych nedal ani s flaškou Hennessy. Chtělo se mi napsat, že to bylo otřesné. To by ale znamenalo, že to bylo nenadálé. Protože to nebyla moje první zkušenost s velkoústou paní, ani s výrobním ansámblem, nebyl jsem otřesen, ale zhnusen. Už mnou neotřásá ani to, že hnusili veřejnoprávně. Nakonec , však si to část lidu zaplatila. Stejně jako nedělní politickou debatu, jejímž jediným mediálním výstupem je, že za rozhodováním premiéra stojí Hrad. Třeskutá novinka.

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do 100words, Articles

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,671 hits @ this blog
