Jak husopaska na knížecím ke štěstí nepřišla

-Husopaska: Váš koaliční partner vznesl nové požadavky ohledně vyrovnání se státu s církvemi a přímo podle veverčího investigativce a exvnitráka váš erární pokladník údajně tají soupis církevního majetku, kterého by se mělo vyrovnání týkat. 

-Šlechtic: To není vůbec tajné. Já vám něco řeknu, když někdo chce, tak je celkem možné, se na to podívat. Jde pouze o to, co už byl církevním majetkem. Tady se nic, co by bylo nové, co by patřilo státu nedává, nýbrž vrací se církevní majetek. A z toho jenom část. Takže, to je pro mě úplně jasná věc. Proč by se tady mělo dělat nějaký tajemství z toho. 

-H: A existuje vůbec takový soupis? 

-Š: Komise se dohodla o tom, o které pozemky jde, to se ještě dopracuje. Já v té komisi nebyl. Ale myslím, že když si od vás něco vezmu a vracím, tak nemá nikdo chtít do toho, co kecat,… jestli se chce podívat na inventář, co vám vracím. 

-H: Ale je to koaliční partner… 

-Š: Tady byli poněkud pomýlení s tímto požadavkem. 

-H: Pomýlení proč? 

-Š: Protože to není, že by stát něco daroval, nýbrž vrací, co je cizí majetek. 

-H: Ale on říkal, my jsme se na to chemika ptali a chtěli jsme vidět ten soupis a on nám ho nedal s tím, že není důležité, to vědět a zkrátka jim neukázal ten soupis. 

-Š: Není jim, co do toho. Je to věc příslušných ministerstev, né nějaké politické strany.

-H: To je pravda, ale mají vícepremiérku…

-Š: Já jsem si to taky nevyžádal…

-H: Taky jste si to nevyžádal?

-Š: No samozřejmě, že ne! V tom konají dostatečná ministerstva a je to jejich záležitost. 

-H: Teď svoboda informací… asi by měl vládní koaliční partner mít možnost nahlédnout do toho, pokud o to stojí.

-Š: Ať se dohodne s partnery, když mu to dají, já proti tomu nic nemám, ale nemá na to nárok.

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do 100words, Articles, Diary

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Prosinec 2011
Po Út St Čt So Ne
« lis   led »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 144,568 hits @ this blog
