Kulturní národ

Chtěl bych dostat bankovku pokaždé, když jsem slyšel, že jsou Češi kulturní národ. V osmi případech z deseti to tvrdili oni sami. Větrám knihovnu zejména četbou knih, které jsem si už kdysi pořídil tak zvaně na pak. No a ukázalo se, že nejvhodnější pak je právě teď. Došlo i na Střepiny chobotnice, aneb národ sobě od exředitel Národní knihovny Vlastimila Ježka. Otevřený dopis knihovníků uvádí: Český stát za celou dobu své existence nebyl schopen postavit budovu pro svou Národní knihovnu. Budovu pro Národní divadlo postavil za pomoci celonárodní sbírky, budovu Národního muzea s pomocí mecenášů a obrozenců. Tak teď nevím.

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Zasláno do 100words, Articles, Diary

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Říjen 2011
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,628 hits @ this blog
