Víska

Žijeme v zeměkulní vesničce. Od nepaměti. Hranice nikdy nebyly dost široké, příkopy dost hluboké a ploty dost vysoké. Před pětadvaceti lety jsem se na vysokoškolské praxi v národním podniku vrátil od stroje do šatny a ještě jsem ani nevyndal solvinu a už mi strkali do ruky flašku slivovice, protože nejvrchnější sovětský komouš, a to třetí v posledních pár letech, vyrazil právě na cestu poslední. Po pouhém roce ve funkci. Byli jsme už tehdy osobně zainteresováni na události vzdálené tisíce kilometrů. Dnes si celá vesnice připomínala září 2001. Přihodili jsme si k tomu jako nechtěný bonus ještě jízdu na černém ledu.

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology and UFO Phenomenon.

Zasláno do 100 slov, Diář, Články
Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Září 2011
Po Út St Čt So Ne
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Nejnovější příspěvky
Archiv

Got anything to say? Don’t hesitate. But my reaction is not legally enforceable.
GEE2ER at HOTMAIL dot COM

  • 153 636 hits @ this blog
Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni™ on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Připojte se k 122 dalším odběratelům