Nepotřebuji Porsche, aby mě okolí mohlo obviňovat z krize středního věku

Jakmile jsem zjistil svoje pohnutí mysli směrem k Joan Jett, v první fázi následoval detailní průzkum webů a načtení celé dosavadní historie její opravdu dlouhé a úspěšné profesionální kariéry. Opíral jsem se především o zdroje z jejího nejbližšího okolí, tedy především o její oficiální fan club „The Official Bad Reputation Nation“ a pak také o přidruženou diskuzní skupinu „Joan Jett and The Blackhearts Message Board„.

Při této rekognoskaci rock ‚n‘ rollového terénu jsem zjistil, že jsem přece jen milníky jejího životního putování stačil alespoň mlhavě zaznamenat. Současně jsem si uvědomil, jaká je škoda, že se o tak velké hudebnici tak málo ví v našich končinách. Nejvíce je samozřejmě oceňovaná doma a kupodivu v Japonsku, kde si ji pamatují z konce 80. let z turné The Runaways. Ale i v USA je patrné, že patří k hodně podceňovaným hvězdám, ačkoliv za ní stojí skutečná kvalita. Za prvé velmi dobré hráčky na kytaru a v neposlední řadě i nenapodobitelné zpěvačky, která dokáže i hitům jiných autorů dát neopakovatelné aranžmá a navíc ho znovu a znovu v plné kvalitě zopakovat i s velmi rozdílným vybavením na roztodivných open-air akcích, kterých se velmi často zúčastňuje a ne jen ve sterilním studiu, jako mnozí jiní a především jiné interpretky.

Už od počátku jí více než dvacítka hudebních vydavatelství a producentů ukázalo dveře, na což ona zareagovala se sveřepostí sobě vlastní a založila si vlastní nahrávací společnost The Blackheart Records, pod kterou začala nejdřív vydávat svoje věci, aby na ně pak nabalila i podporu začínajícím dívčím kapelám, které byly žánrově spřízněny s jejími původními The Runaways.

Po stažení více než stovky videí z YouTube jsem se rozhodl doplnit diskografii Joan Jett a z jejího webshopu jsem si objednal 5x CD, 1x 2CD a abych byl vybaven i pro případ Joanina koncertu někde v blízkém evropském okolí a do pivnic ve dnech všedních, pořídil jsem i 3x slušivé tričko s jasnými znaky příslušnosti k této stáji.

Qty. / Item Name / Total
——————————————————————————-
1 / Album / Glorious Results of a Misspent Youth / $15.00
1 / Bad Reputation / $10.00
1 / Fit To Be Tied / $10.00
1 / Flashback / $10.00
1 / I Love Rock N‘ Roll / $10.00
1 / Sinner / $10.00
1 / Blackheart Records Queen of Hearts T-Shirt, Size – L / $20.00
1 / Change The World T-Shirt, Size – L / $20.00
1 / Blackheart Records – Contest WinnerB, Size – L / $20.00
——————————————————————————-
Sub-Total: $125.00 + $20.00 (Delivery costs)

Během deseti dnů bylo zboží na mé adrese a ani jsem nemusel platit clo a DPH, což bylo velmi příjemné zjištění. Všech sedm CéDéček ihned putovalo do MacbookuPro a do iTunes, abych si mohl touto super muzikou zpříjemňovat noci nad notebookem se sluchátky.
Tak uvidíme, snad JJ přijede příští rok do Evropy a já budu moci zajet někam nedaleko přímo na koncert zblízka si prohlédnou svoji lásku, která i jako padesátnice vypadá tak na pětadvacet.🙂

O programu

Brno Patriot, Jogger, Biker, Reader, Scribbler, Avid Fan of Motorcycles, Science, Cosmology, UFO Phenomenon & Apple's Stuff.

Tagged with: , ,
Zasláno do Celebrities, Clothing, Commentary, CZE, Diary, DVD_CD, Entertainment, Joan Jett, Music, Rock, SocialMedia, Stuff, USA, YouTube

Member of The Internet Defense League

Jiří Kuběna, básník
"Vždycky jsem cítil ponížení, že musím do nějakých obskurních rubrik psát: národnost česká, když jsem Moravan, ne Čech. Moje vlast je Morava a žádné Čechy, a už vůbec ne infámní, hrůzné, bohorouhačské Česko, ten obludný výplod našeho zdivočelého, prohnilého, nekonečně zkorumpovaného, nestoudného, každou sebemenší hodnotu okamžitě špinícího, rozkládajícího, relativizujícího liberalismu."
Srpen 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Archiv

Got anything to say? Don't hesitate. But my reaction is not legally enforceable...
GEE2ER at ICLOUD dot COM

Follow DIES DIEM DOCET #jasamprvni on WordPress.com
  • 142,674 hits @ this blog
